Hellow

Jaa jag har vart lite dålig på att updatera nu dom 2 senaste dagarna så nu slänger jga upp ett litet inlägg.

Igår va jag bara hemma och gjorde klart min läxa som skulle vart klar för några dar sen men eftersom jag va borta en hel vecka fick jag till den här veckan på mig :D

Sen imorgon är de piano och Ridning som gäller :D ser verkligen fram imot de ^_^

Men iallafall min helg har inte vart så speciell förutom att jag har en ny färg i luggen som ni kan se på bilden :)
Jag vet inte vad ni tycker men jag gillar de iallafall :D

Meen nu är de bara matte läxan kvar och sen......... Frihet :P

Men på Torsdag ska jag vara med på skolans öppet hus -.-' Kanske inte så roligt men man kanske får nått som tack för hjälpen :P man kan ju iallafall hoppas ^^

Mee´n nu ska jag ta och titta på Tv och sova lite så jag orkar gå till skolan imorgon. Natti natt !!!!

                        
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!