Kväll....

Jaa nu är de kväll och snart dags att gå och lägga sig men vem orkar de ;)
Jag tänkte popa lite popcorn och titta på film nerre i vardagsrummet :D

Min dag idag har kanske inte vart den roligaste meen den va helt okej. Jag tittade på tv och slappa.
Men sen på måndag är det som vanligt tbx till skolan eftersom jag nu är ganska frisk.

Sen så på tisdag är de Ridning :D jag längtar. Men jag längtar även till min underbara hopp grupp på onsdagar.
Jag har saknat alla mina ridkompisar så ska bli roligt att träffa dom :)

Ha de så bra och kram från mig !!


 
( Jag vill inte ha sånna här komentarer :( !!!!! )
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


tomina

Hoppas den som skrev den ångrar det för jag kommer hemsöka dom mohahahaha!! //tominna

2012-01-19 | 22:23:43
http://ponnyrumpa.devote.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!